اخبار و مقالات

فرش اتاق کودک

فرش ماشینی کودک

آشنایی با فرش اتاق کودک

وظیفه اصلی هر پدر و مادری مراقبت از کودک خود و فراهم‌کردن مواردی است که مایه آسایش و آرامش شود. فرش اتاق کودک؛ یکی از وسایلی است که باید در انتخاب و خرید آن دقت شود. اگر فرش درجه‌یک نباشد و فرشی که تهیه می‌کنید برند نباشد و در بافت آن از الیاف درجه‌یک استفاده نشده باشد، ممکن است حساسیت‌های زیادی را برای کودک شما به همراه داشته باشد. فرش فانتزی کاشان علاوه بر اینکه برای اتاق کودک ضروری است، به زیبایی اتاق نیز کمک شایانی می‌کند.

فرش اتاق کودک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

از ویژگی‌های فرش اتاق کودک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

عدم پرزدهی فرش

فرش اتاق کودک باید از نظر جنس و نوع الیاف مصرفی درجه‌یک باشد. بهترین نوع نخ، اکریلیک هیت ست شده می‌باشد که پرزدهی ندارد و به پوست کودک شما آسیبی نمی‌رساند. پرزدهی زیاد فرش از عیب‌های فرش ماشینی است که شخص را به ستوه می‌آورد.

عدم حساسیت

فرش ضد حساسیت فرشی است که در تمام طول مدت بافت و تولید، از مواد درجه‌یک و مرغوب استفاده شده باشد. الیاف اکریلیک علاوه بر قابلیت ضد پرزدهی، ضد حساسیت نیز می‌باشند.

طرح و نقش

فرش اتاق کودک باید فانتزی و متناسب با روحیه لطیف و کودکانه او باشد. بهتر است از طرح‌های شاد استفاده کنید.

مناسب جنسیت کودک

اگر فرزند شما پسر است، باید طرح و رنگ متناسب با نوع جنسیت او انتخاب شود. فرش اتاق کودک پسرانه و فرش اتاق کودک دخترانه را می‌توانید از فروشگاه‌های فرش کاشان تهیه نمایید. می‌توانید از فرش طرح هندسی و فرش وینتیج برای اتاق کودک خود استفاده کنید. قاعدتاً برای جنسیت دختر از ترکیب رنگی گرم استفاده می‌شود و برای جنسیت پسر از رنگ‌های سرد بهره می‌گیرند.

شستشوی آسان فرش

کودکان عاشق بازی و نقاشی هستند، همچنین می‌خواهند لذت خوردن غذا را بدون کمک دیگری نیز تجربه کنند. پس باید فرشی را انتخاب کنید که در اثر شستشو تغییر رنگ ندهد و یا شکل اولیه خود را در اثر شستشوی مداوم حفظ کند و هنگامی‌که لکه‌ای روی آن ریخته شد، با یک شستشوی ساده و یا یک دستمال نم‌دار پاک شود. برای شستشوی آسان فرش به این نکته دقت کنید که هر چه وزن فرش سبک‌تر باشد، کار شما آسان‌تر می‌شود.

اندازه فرش

هنگامی‌که کودک شروع به راه‌رفتن می‌کند به تمام مناطق خانه سرک می‌کشد، بنابراین بهتر است برای امنیت بیشتر تمام کف اتاق پوشیده از فرش باشد.

نرمی و لطافت فرش

فرش کودک کاشان باید از نرمی و خاب زیادی برخوردار باشد تا در صورت به زمین‌خوردن کودک، آسیب جدی نبیند. برای این امر بهتر است از فرش ماشینی 500 شانه یا فرش 700 شانه کاشان استفاده کنید، زیرا فرش ماشینی با تراکم بالاتر از ضخامت کمتری نیز برخوردار است.

طول عمر فرش

فرش کودک باید طول عمر بالایی داشته باشد. عوامل زیادی در طول عمر فرش ماشینی دخالت دارند که مهم‌ترین آن نوع نخ، پود و الیاف مصرفی در فرش می‌باشد.

بهترین فرش برای اتاق کودک

مناسب‌ترین فرش برای اتاق کودک، فرش ماشینی اکریلیک می‌باشد. بهتر است برای خرید فرش برای اتاق دلبندتان ابتدا کیفیت و برند فرش را در نظر بگیرید. در واقع آرامش و راحتی کودکتان به طرح و نقش فرش ماشینی ارجحیت دارد.

خرید اینترنتی فرش فانتزی

امروزه اینترنت به جزئی از زندگی و عضوی از خانواده ما تبدیل شده است که در اکثر امور به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و غیرحضوری، اقدام به خرید فرش فانتزی موردنیاز و سلیقه خود کنید. با خرید اینترنتی فرش اتاق کودک و دیگر فرش‌ها می‌توانید از ارسال رایگان فرش نیز بهره ببرید. همچنین شما عزیزان می‌توانید برای خرید فرش ماشینی کاشان به‌صورت اقساطی، از کارشناسان فروش نگین مشهد هلال نیز مشاوره بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *