اخبار و مقالات

فرش کهنه نما کاشان

فرش وینتیج ماشینی (فرش کهنه نما)

فرش وینتیج

فرش کهنه نما کاشان؛ از جمله فرش‌هایی می‌باشد که به‌تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل شرکت نگین مشهد هلال اقدام به تولید انواع فرش کهنه‌نما هفتصد شانه، فرش 1000 شانه وینتیج و فرش وینتیج 1200 شانه ماشینی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون کرده است. فرش های وینتیج علاوه بر اینکه جزو فرش‌های مدرن به‌حساب می‌آیند، ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

فرش وینتیج 700 شانه

فرش کهنه‌نما 700 شانه کاشان دارای تراکم 2550 می‌باشد. این وینتیج 8 رنگ ماشینی در ابعاد 4*3، 3.5*2.5، 3*2، 2.25*1.5، 1.5*1 و پادری بافت می‌شود. نوع بافت در وینتیج کاشان، ساده و هایبالک یا گل برجسته می‌باشد. قیمت وینتیج هایبالک به‌مراتب از نوع ساده آن بیشتر می‌باشد. در وینتیج 700 شانه ماشینی رنگ‌های تیره بیشتر مورداستفاده قرار گرفته است. اگر به وینتیج با رنگ زمینه‌ای تیره علاقه دارید، بهتر است به سراغ وینتیج هفتصد شانه کاشان بروید. فرش کهنه‌نما 700 شانه تراکم 2550 با وجود تمام مراحل سختی که برای کهنه‌نما شدن سپری کرده است، اما باز هم دوام و طول عمر بالایی دارد.

فرش کهنه نما 1000 شانه

وینتیج 1000 شانه دارای تراکم 3000 می‌باشد و از لحاظ مشخصات فنی، با فرش ماشینی درجه‌یک کاشان هیچ‌گونه تفاوتی ندارد. وینتیج هزار شانه بافته شده از الیاف اکریلیک است. قیمت وینتیج ماشینی بر اساس نوع تراکم، ابعاد و نوع الیاف مصرفی متفاوت می‌باشد. در بافت وینتیج هزار شانه تراکم 3000 اصولاً از رنگ‌های سرد و خنثی استفاده شده است، به همین دلیل به‌آسانی با تمام دکوراسیون‌ها ست می‌شود. فرش کهنه‌نما زمینه نقره‌ای، فرش وینتیج طرح هریس، فرش کهنه‌نما زمینه طوسی و آبی و غیره از دسته وینتیج هزار شانه هایبالک می‌باشد که با استقبال خوب مشتریان مواجه شده است.

فرش وینتیج 1200 شانه ماشینی

وینتیج 1200 شانه نیز مانند فرش ماشینی 1200 شانه، دارای تراکم 3600 می‌باشد. در کیفیت و اصالت وینتیج کاشان هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. فرش پتینه ظاهری عتیقه و باارزش دارد، اما با استفاده از ماشین‌آلات صنعتی تولید می‌شود. از آن جایی که فرش وینتیج همانند فرش‌های قدیمی و باارزش می‌باشد، بهتر است آن را در بهترین مکان منزل استفاده کنید. دلیل افزایش قیمت وینتیج 1200 شانه هایبالک کاشان نسبت به قیمت وینتیج هفتصد شانه، ریزتر شدن نقش‌ونگار فرش کهنه نما 1200 شانه می‌باشد.

اگر شما به دنبال فرشی هستید که در عین زیبایی برای اکثر دکوراسیون‌ها مناسب باشد و در هنگام شستشو مشکلی پیش نیاید، پیشنهاد ما به شما فرش وینتیج 1200 شانه ماشینی می‌باشد. وینتیج طرح آبرنگی 1200 شانه، فرش ماشینی طرح کهنه‌نما سرمه‌ای طلایی، فرش وینتیج افشان شطرنجی و غیره در دسته وینتیج ماشینی پرفروش قرار می‌گیرد. چنانچه تمایل به خرید و اطلاعات بیشتری در خصوص فرش کهنه‌نما دارید، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت نگین مشهد هلال تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *